Bæredygtighed

TASTY BRANDS ER NICHE VIRKSOMHED, HVOR VI HVER DAG PRØVER PÅ AT GØRE EN FORSKEL IFHT DET STORE KLIMAAFTRYK. DET SKER IGENNEM VORES EGEN ADFÆRD, MEN IKKE MINDST IGENNEM VORES SAMARBEJDSPARTNERES ADFÆRD.

TASTY BRANDS IS A NICHE COMPANY WHERE WE MAKE AN EFFORT EVERY DAY TO INFLUENCE AND PROMOTE SUSTAINABLE AND CLIMATE FRIENDLY SOLUTIONS AND INITIATIVES. THIS IS DONE WITH A FOCUS ON OUR OWN BEHAVIOR AND THROUGH FOCUSING ON OUR SUPPLIERS BEHAVIOR.

MENNESKET
At handle med håndplukkede specialiteter og lækker vin, handler mest af alt om den følelse og kærlighed, der er ved at nyde lækker mad og vin med de mennesker, man holder af.  Derfor er det helt essentielt for os, at råvaren er fremstillet med respekt for miljøet.
I forhold til de handler vi gennemfører, er det meget vigtig for os, at der er gensidig respekt og god tone mellem os og alle vores forretningsforbindelser hhv. kunder.

JORDEN OG PRODUKTET
Vi har forståelse og respekt for råvaren. Derfor finder og handler vi altid med de produkter, der er dyrket og produceret med øje for gunstige betingelser i forhold til miljøet.

PROFIT
Ikke ret mange købmænd gør noget for deres blå̊ øjnes skyld – vi har det på samme måde. Vi arbejder med bæredygtighed på en måde, så̊ det giver mening – også̊ på bundlinjen.

Hver dag arbejder vi med FN’s 12. verdensmål “Ansvarligt forbrug og produktion”

Hver dag arbejder vi med FN’s 17. verdensmål “Partnerskaber for handling”

Tasty Brands APS er medlem af UN Global Compact.
Vi arbejder målrettet med UN Global Compacts ti principper for ansvarlig virksomhedsledelse.

· Menneskerettigheder
· Arbejdstagerrettigheder
· Miljø
· Antikorruption

· Menneskerettigheder
· Arbejdstagerrettigheder
· Miljø
· Antikorruption